Dag 8,van Cheyenne naar Cody

24 mei 2019 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag niet zoveel te vertellen. Na weer een gezond ontbijtje op de kamer hadden we een lange reisdag voor de boeg. Onze eerste stop was in Douglas voor een kop koffie bij de Yellow Arches. Daarna hadden we een korte stop bij een visitors center waar ze naast oude treinen ook opgezette Jackaloops hebben. Dat is een mix tussen een grote haas en een klein soort hert. Ik weet nog steeds niet of het echt is. Onze gids had een vergunning om op ze te jagen, 1 dag per jaar op 31 juni😋. Daarna weer 3 uur onderweg voordat we gingen lunchen bij het Black bear cafe in Thermopolis. Daar een salade besteld en daarna hoefde ik de rest van de dag niet meer te eten. De porties zijn hier vaak heel groot. Gisteren had ik een 55+ portie, dat was te doen😁. Het is nog steeds heel fris. Morgen bezoeken we eerst een western museum van Buffalo Bill oftewel William Cody, waar het plaatsje naar genoemd is en daarna trekken we Yellowstone in. Het weer is niet zo best helaas. Koud en er wordt regen voorspeld.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dieneke:
    24 mei 2019
    Wat jammer dat het nog zo fris is.
    Maar na een bezoekje Yellowstone word je van binnen weer helemaal warm. Dat is zo mooi daar!!
    Dus lekker genieten daar!!!
    Grtz Dieneke

Ps: lekker hier genieten van jullie reisverhalen!!
  2. Jenneke:
    24 mei 2019
    Oh jemig wat een porties eten weer😂😂 lekker Amerikaans. Kon je de portie op Klaas? Patat, geroosterd brood etc, ziet er wel lekker uit. En Margo; was dat een salade?? Hihi dat zal hard werken geweest zijn om dat weg te werken. Als het allemaal maar lekker was. Leuke foto’s weer van de trein en haas met gewei😃. Ja ik zag dat Yellowstone regen verwacht maar nog steeds temperatuur boven 0! Denver is vandaag zon en 23 graden.......wat een verschillen weer van dag tot dag. Maar goed, straks gaan jullie weer richting het warme weer zodat de botjes weer op temperatuur komen en de korte broek aan kan. Nu eerst dan echt Yellowstone in na jullie ontbijt straks. Ben zo benieuwd wat jullie daar gaan zien.
    Wij hebben gisteren de bbq dus aangestoken en tot laat buiten gezeten, wel met terrasverwarmers aan hoor😂.
    Geniet heerlijk van jullie tocht en ik wacht met spanning de foto’s af.
  3. Tess:
    24 mei 2019
    Ik heb ook een jachtvergunning, maar dan een plaatsgebonden vergunning ( te nowhere) .... op eenhoorns <grijns> net zo mythisch.
    Maar oh wat een prachtige reis. Jammer dat het zo fris is ... Gek idee hoor dat als je hier in het zonnetje loopt, dat jullie vanwege de sneeuw de Rocky's hebben gemist en dat je nog steeds in de kou loopt.
    En net als Jenn kan ik niet wachten op de volgende foto's!