Dag 16, van Visalia naar Oakland ( bij San Francisco)

1 juni 2019 - Oakland, California, Verenigde Staten

We vertrokken vanmorgen weer om 8 uur maar om half acht zagen we al mensen naar de bus lopen. Het wordt steeds gekker! Wat blijkt, men reserveert vast zijn plaatsje in de bus;-(. Ik kan daar best pissig om worden. Het is het zelfde als al vast een bedje reserveren aan het zwembad! Maar goed, we mogen wel om toerbeurt op de voorste plek zitten en morgen zijn wij aan de beurt. We hebben weer een lange busdag achter de rug met een stop in Yosemite. Het is een heel groot park en we zien er maar een klein stukje van. onze eerste stop is bij Tunnelview, daar heb je het mooiste uitzicht op El Capitan en de bridal waterval. De vorige keer heb ik geen water in Yosemite gezien maar nu volop. Overa kleine watervalletjes en de rivier is nu een beste stroom. Vervolgens zijn we doorgereden naar de lodge en hebben we daar gepicknickt. Ook daar was nu een flinke waterval die de vorige keer er helemaal niet was. Erg mooi! We hebben jammer genoeg toch wat regen gehad maar het meeste viel toen we net weer in de bus zaten. We kunnen niet zeggen dat het weer meezit maar over het algemeen is het slecht als we in de bus zitten en meestal droog als we buiten lopen. Alhoewel we best door een deel van Yosemite zijn gereden, zijn we er toch maar kort geweest. Daarna was het nog ruim 4 uur tot Oakland. Daar waren we om half acht  s’ avonds. We hebben nog wat gegeten in het hotel want het was tenslotte onze trouwdag.

1. Monique en Ben:
    1 juni 2019
    Schande niet aangedacht, alsnog van harte gefeliciteerd 💝
  2. Robin:
    1 juni 2019
    Wat kinderachtig van die mensen om een plekje te reserveren in de bus. Die watervallen zien er indrukwekkend uit, zal in het echt nog wel veel mooier zijn!
    Gefeliciteerd!
  3. Jenneke:
    1 juni 2019
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag👍🎈🎈🌷. Leuk om dat daar te kunnen vieren.
    De foto’s zijn weer mooi; voor mij weer herkenbare plekjes. Inderdaad veel water nu, mooi en minder leuk als je het in de vorm van regen daar op je hoofd krijgt. Wel goed voor de natuur zeggen we dan maar. Het was weer een lange reis in de bus maar jullie hebben vast weer veel gezien onderweg. De komende dagen wat minder grote afstanden en mooie tochten door kleine plaatsjes lees ik.
    Straks weer lekker ontbijten samen en dus voorin de bus genieten vd uitzichten. Hier wordt het warm vandaag en morgen en daar gaan we dan van genieten...... inmiddels is het alweer juni!
    Geniet lekker van jullie nieuwe reisdag en ik kijk weer uit naar jullie foto’s en het verslag.
  4. Jifke:
    1 juni 2019
    Van harte gefeliciteerd lieverds! Ik ken mindere manieren om je trouwdag te vieren... heerlijk dat jullie zo genieten.. Whahaha dacht dat het alleen voor zonvakanties voorbestemd was dat handdoekje leggen ...
  5. Dieneke:
    1 juni 2019
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Je kunt je bijna geen betere plek bedenken zeg!!
    Weer genoten van je verhaal 😊👍🏻
  6. Tess:
    3 juni 2019
    Lees dit wat later (zat in Luxemburg (Berdorf) en de Wifi liet daar te wensen over....maar ook al is 't wat later heel hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag ....!