vervolg dag 11

19 juni 2013

Zoals gezegd was onze lunch zeer overvloedig. We moesten dan ook door onze chauffeur Allah de citadel opgerold worden;-). De citadel geeft een prachtig uitzicht over Amman. De citadel was het bestuurscentrum voor duizenden jaren. Weerom een plek met veel historie. Na deze bezichtiging naar ons laatste hotel Al Fanar Palace i  Amman. Hier hebben we ook de eerste drie nachten geslapenen we worden dan ook hartelijk welkom geheten. Het einde van one reis nadert:-(. Morgen naar get vliegveld voor onze reis naar huis.

1. Dieneke:
    Lieve meiden,
    Bedankt voor jullie reisverslag! Ik vond het erg leuk om zo op de hoogte te zijn/blijven van jullie reis. Volgens mij hebben jullie ook enorm genoten.
    Heel veel plezier nog de laatste dag en goeie terugreis naar Nederland!

Liefs
    Dieneke
  2. Jenneke:
    19 juni 2013
    Lieve Jenneke en Margo, Ik heb weer erg genoten van de foto's en het verslag. Ze gaven denk ik een goed beeld van wat jullie gezien hebben. Op de foto's slaan jullie helaas voor mij geen modderfiguur. Modder uit de dode zee is nl. goed voor het lichaam zegt men. Nu dus weer terug bij het begin van jullie reis en tevens ook het einde er van. Morgen terug naar huis, waar het warm is binnen, maar de buitentemperatuur een stuk lager is dan jullie de afgelopen 12 dagen gewend waren. Liefje, ik zie je morgen weer en een goede reis terug. Liefs, Ben