dag 10 en 11

19 juni 2013

Dinsdag zijn we vertrokken uit Aqaba om naar de dode zee te gaan. Het wordt steeds warmer naarmate we dichter bij de dode zee komen. Onderweg stoppen we nog even voor koffie en een cola. rond twee uur komen we aan bij het hotel Dead sea spa. Een groothotel dat lang niet vol zit. Er zijn 5 zwembaden en ze hebben een prive strand waar we dus in de dode zee kunnen poedelen. De zee is gewoon warm en voelt soms zelfs heet aan. Niet echt verfrissend. Nadat we hebben gedreven dus maar op naar het zwembad. Dit is echter oom gewoon lauw water en het is ook extreem warm. s' avonds buiten gegeten en niet gekozen voor hetbuffet maar voor een rustig plekje waar we alleen zaten. Katje gevoerd en lekker gekletst. Helaas ook voor het eerst muggen gevoeld. ' s morgens lekker gerelaxed en rond het middaguur naar Amman voor onze citytour. We gaan eerst lunchen in restaurant Tawaheen al-hawa. Hier krijgen we een zeer uitgebreide lunch. We hadden geen zeggenschap over wat we kregen, dus verrassing! Nou, de foto's wijzen uit dat we niet tekort zijn ggekogekomen

1. Dieneke:
    19 juni 2013
    Leuk, leuk en nog eens leuk!!