dag 7 en 8

16 juni 2013 - Akaba, Jordanië

Gisteren hebben we de shuttlebus genomen naar de  Berenice beachclub. Een prachtige plek om drie dagen rond te brengen en te relaxen. Hoewel het warm ks, ks het goed jit te houden in de schaduw en in de wind die volop waait. We hebben daar een prachtig uitzicht over zee waar aan de overkant Egypte ligt. Rlndeen uur of vijf worden we weer opbehaald en naar ons hotel gebracht. s'avonds zoeken we dan een plekje om te eten en daarna naar bed;-). Wehebben dus even niet zoveel te vertellen maar genieten er niet minder om.

1. Klaas:
    16 juni 2013
    Geniet er van girls! Maar daar heb ik alle vertrouwen in :-)
  2. Monique en Ben:
    16 juni 2013
    Yes, dit is het Grote Genieten!!
    Gaan jullie na deze 3 dagen nog meer rondreizen of naar een andere plaats?
    Wij hebben vandaag ook veel moois gezien, 125km gefietst vooral langs de Maas.....maar....d'r is verschil....;-)
    Geniet lekker en sla al die zonneschijn op, kun je hier goed gebruiken!! Tot volgende week.
  3. Jenneke:
    16 juni 2013
    Lieve Jenneke en Margo, Het zwembad op de foto is dus niet het zwembad van het hotel. Dit ziet er heel prachtig uit met de zon en blauwe lucht. Heerlijk relaxen dus. Maar goed dat Jenneke vlak voor de vakantie haar teennagels nog geknipt heeft. Hier alles nog steeds ok. De poezen liggen weer uit te buiken na het eten dat ze kregen na een dagje buiten wezen. Vanmorgen kwam Punga met een muis binnen en vanmiddag zag ik haar op het gras tussen vogelveren. Ze wordt volwassen. Het wordt de komende dagen naar verwachting bijna net zo warm als in Aqaba. Voor woensdag wordt er een max temp verwacht van 34 gr. Wel veel kans op onweer en regenbuien aan eind van de dag en na woensdag gaat de temperatuur wel weer naar beneden. Ladies geniet morgen nog lekker van jullie rustdag en tot lezes. Liefs, Ben