dag 8 en 9, Aqaba

17 juni 2013 - Akaba, Jordanië

Gisteravond een rondje gelopen door de soukh en souvenirs gekocht (Margo). Tijdens de wandeling kwamen we de moskee tegen in prachtig licht. Verder wat plaatjes gemaakt van Aqaba. Vandaag de dag weer doorgebracht bij ons zwemparadijs. Helaas waren daar vandaag ook veel russen. Morgen gaan we op weg naar de dode zee.

1. Jenneke:
    17 juni 2013
    Lieve Jenneke en Margo, Ik neem aan dat jullie je vandaag weer vermaakt hebben in jullie zwemparadijs, maar helaas geen foto's daarvan (te rood verbrand???). Ook geen plaatje van de moskee in prachtig licht. Toch wel een teleurstelling!!. Morgen naar de dode zee en dan verwacht ik toch wel een foto van een van de drijvende dames te zien. Lieve meiden, geniet ook morgen weer van een redelijke lange rit naar Sweimeh. Liefs Ben
  2. Dieneke:
    19 juni 2013
    Hey ladies,

Lekker dagje aan het zwembad is ook erg lekker!!
    Veel plezier morgen bij de dode zee. Zwemmen daarin blijkt wel heel bijzonder te moeten zijn....
    Grtz Dieneke
  3. Ma Hollmann:
    19 juni 2013
    Als het goed is moeten jullie blijven drijven op de Dode Zee, klopt dat ook, dat wil ik toch wel graag weten! Heel leuk wat jullie zoal ervaren hebben, maak er ook in het laatste stukje wat mois van, want ik geniet thuis mee, hoor.
    Liefs en groetjes van ma