Dag 18, van Santa Maria naar Los Angeles via Solvang, Santa Barbara en Santa Monica

4 juni 2019 - Los Angeles, Verenigde Staten

Onze laatste echte reisdag in Amerika. De eerste stop was in Solvang, een Deens dorpje waar je he inderdaad in Denemarken waant maar waar je ook Nederlandse producten zoals klompen tegenkomt. We werden afgezet bij een Deense bakkerij waar je heerlijk en vioral veel gebak kon kopen. Wij hebben overgeslagen aangezien we goed ontbeten hadden. We hadden dus tijd om het plaatsje te ontdekken. Daarna via de just naar Santa Barbara waar we de kerk hebben bezocht en ik achter de tralies belandde;-). In het centrum van Santa Barbara hebben we het gerechtshof bezocht, een prachtig gebouw met een uitkijktoren. Daarna geluncht bij Andersons. Vervolgens op weg naar Santa Monica. He5 weer wil niet echt opklaren. Pas om een uur of drie zien we wat zon. Gelukkig zijn we dan net in Santa Monica. Om kwart vier vier vertrekken we voor het kaatste stukje naar ons hotel in d3 hav3n van Los Angeles. Daar komen we tegen zessen aan. We gaan weer op zoek naar een supermarkt om ons ontbijt voor de komende twee dagen te halen en duiken dan op bed om nog even te kezen en dit verhaal te schrijven. Het zit er bijna op. Morgen nog een stadstour door Los Angeles en een bezoek aan Venice Beach. Daar eindigen we deze vakantie mee. Woensdagochtend vertrekken we weer naar Nederland waar we donderdagochtend aankomen.

1. Jifke:
    4 juni 2019
    Echt bizar die foto’s van Solvang! Mooi ook weer en wat is het al met al snel gegaan... nu lekker vandaag nog genieten kilometervreters en dan op huis aan. Met een koffer vol ervaringen en herinneringen!
  2. Jenneke:
    4 juni 2019
    Ha lieve reizigers, mooie foto’s weer en Margo eindelijk waar ze thuishoort, fff achter de tralies hahaha. Leuk hotel waar jullie nu zitten en een beetje in het centrum? Los angeles zal weer spectaculair zijn! Zoveel mooie dingen te zien en te doen....... ben nog steeds jaloers hoor😖😂.
    Geniet na jullie nachtrust van het ontbijt, de stadstour en vele andere mooie dingen. Nog souvenirs kopen😃 ? en samen lekker uit eten.
    Hier is het een warme dag en ik ga maar eens lekker lui in de tuin een boek lezen. Geniet nog even heerlijk daar en ik kijk weer uit naar jullie foto’s😃
  3. Saskia:
    4 juni 2019
    Ik vind de verslagen wel steeds intiemer worden whahaha.
  4. Margo Huizinga:
    4 juni 2019
    Haha, ik had hem toch even door moeten lezen voordat ik op publiceren drukte!
  5. Tess:
    4 juni 2019
    Wat is dit snel voorbijgegaan! Morgen alweer op de terugreis .... maar zoveel moois op de 'gevoelige plaat' gezet ....Die tralie foto vind ik echt wel supergaaf!
    Geniet er nog even van en een heel goede terugreis.