dag 2 woestijnkastelen

10 juni 2013 - Amman, Jordanië

Vandaag een rustige ochtend gehad. We werden om 13.00 uur opgehaald door Wael om een aantal woestijnkastelen te bezichtigen. Het eerste kasteel was Qasr al kharanah, de tweede was qasr amra en de  laatste was azraq. Drie heel verschillende kastelen maar allemaal de moeite waard. Daarna nam Wael ons mee naar zijn familie, het hoogtepunt van de dag. We  hebben kennis gemaakt met zijn moeder, zus, broer en 4 neefjes. Ook hebben we zijn vrouw en dochter ontmoet. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Daarna zijn we naar een restaurant gegaan met een prachtig uitzicht en heerlijk eten. Kortom, het was een zeer geslaagde dag.

1. Jenneke:
    10 juni 2013
    Lieve Jen en Margo, Het ziet er allemaal mooi maar ook vooral lekker uit. Dit laatste omdat ik vananvond genoegen heb moeten nemen met een pizza van AH. Vanmorgen via You tube al de plekken bekeken die jullie vandaag bezocht hebben en ook al de plekken die jullie morgen gaan bezoeken. Wat mij betreft lijkt het mij morgen nog mooier te worden. Hier alles OK. Theo belde nog om donderdagavond naar Els te gaan. Heb Margreet gemaild en wacht nog op antwoord. Poezen zijn lief en komen nog steeds op tijd thuis en slapen nu (hoewel.... Punga komt net op de kamer). Salamanders hebben weer genoten van de vlooien en witte kip nog steeds broeds. Het weer is hier ook nog steeds lekker met 's ochtends bewolking en 's middags zonnig bij temp van 21 gr. Lieve meiden, geniet lekker van jullie vakantie en ik kijk al weer uit naar jullie volgende verslag en foto's. Liefs Ben
  2. Klaas:
    11 juni 2013
    Volgens het kaartje rechts boven ben je weer terug in Cuijk???