1e reisdag

9 juni 2013 - Amman, Jordanië

Vandaag om half twee opgestaan om om drie uur bij Jenneke te kunnen zijn. Om kwart over vier waren we op schiphol, klaar om in te checken. De balie zou om 4.30 uur opengaan. Zou..............uiteindelijk rond half zes bagage af kunnen geven. Nog even tijd voor een lekker ontbijtje. Op tijd vertroken naar Wenen. Daar moesten we 5 kwartier wachten op onze aansluitende vlucht naar Amman waar we om 15.15 uur, plaatselijke tijd, landden. Onze chauffeur, Wael, stond ons al op te wachten. In de auto even kennis gemaakt. Hij is een Amerikaan uit Chigaco die voor de liefde naar Jordanie is verhuisd. Ons eerste hotel is hotel Fanal Palace aan een drukke weg in Amman. De kamer is prima en ruim. Nu zo eten.  Het is nu winderig en niet zo warm.

1. Jenneke:
    10 juni 2013
    Lieve Jen en Margo, leuk om zo, hopenlijk dagelijks, jullie belevenissen in Jordanie te lezen en de foto's te bekijken. Geniet na een goede nachtrust maar van jullie eerste dag richting de zandkastelen. Liefs Ben
  2. Dieneke:
    10 juni 2013
    Ha Jen en Margot, pffffff wat een tijd om te vertrekken....
    Fijn dat iig de chaffeur gereed stond. Ik weet niet wat het tijdverschil is tussen Jordanie en Denver, maar hier is het nu 5.45 in de ochtend.
    Vandaag onze laatste dag dat wij internt hebben, dus ik zal jullie pas over en dag of 5 verder kunnen volgen.
    Tot die tijd wens ik jullie enorm veel reisplezier (ook met jullie prive-chaffeur Wael!) en lekker weer.
    Liefs van Dieneke (en Joan, die nog slaapt)
  3. Ma Hollmann:
    10 juni 2013
    Lieve kinderen, goed om te horen dat het verder goed is verlopen. Ik had jullie al een goede reis gewenst op de nieuwe site, maar ik heb waarschijnlijk iets niet goed gedaan, want ik vind mijn berichtje niet terug, helaas. Geniet er vooral lekker van en ik hoor graag verder! Liefs van ma Hollmann