Dag 6 van Flagstaff naar Moab

3 september 2016 - Arches National Park, Utah, Verenigde Staten

ook vanmorgen moesten we weer om 8 uur de bus in. We moesten vandaag 575 km rijden onze eerste stop was in Cameron waar een hele mooie souvenirwinkel was en ik mijn eerste salamanders heb gekocht. Daarna nog twee uur rijden naar Monument Valley. Dit is een park dat wordt beheerd door native americans van de Navajo clan. Zij bezitten van de native Americans het meeste land. De Cherokee is de grootste clan qua mensen. Monument Valley was vroeger een zee. In de loop van de tijd is het droog komen te vallen en zijn er enorme rotsblokken overgebleven. Deze prachtige natuurverschijnselen zijn te bewonderen door met een jeep het park in te gaan. Ook hier kijk je je ogen weer uit. Wat een schoonheid. Jen moest zo nodig weer op een paard. Na Monument Valley zijn we naar Gooseneck park gereden. Hier sta je op een hoge bergrug en zie je ver beneden je de san Juan rivier, een zijrivier van de coloradorivier, ziet liggen. Vervolgens door naar Moab waar we twee nachten blijven. Vanavond hebben we met de hele groep gezamenlijk gegeten. We reizen met een hele leuke groep mensen. Morgen gaan we naar Arches park waar we zandstenen bogen gaan bewonderen. We moeten vroeg op want het is hier Labour-partij en dus druk.

1. Klaas:
    4 september 2016
    Weer een mooi verslag en schitterende foto's. Kan me niet voorstellen dat jullie dit nog gaan overtreffen. Beautiful!
  2. Jenneke:
    4 september 2016
    Fascinerende foto's dames. Weer een schitterende dag in beeld gebracht. Vooral de foto met Jenneke op n paard met de prachtige achtergrond vind ik mooi. Blijf genieten en ons 's ochtends verrassen.
  3. Dieneke:
    4 september 2016
    Hey meiden, vanaf Schiphol eenberichtje terug van ons. Wat een mooie foto's en leuk verhaal weer.
    Nog een dagje reizen en vanavond jullie tijd zitten wij in de buurt van Denver (redelijk dicht bij elkaar).
    Geniet lekker, dat gaan wij straks ook doen
  4. Ma Hollmann:
    4 september 2016
    Wat een enthousiaste verhalen weer, erg leuk om te lezen dat jullie zo genieten en als ik de foto's zie dan kan ik me dat wel voorstellen! en weer veel plezier!
  5. Wim Timmermans:
    4 september 2016
    Een prachtige vakantie zo. Wat een schitterende omgeving.