Dag 12 Van Las Vegas naar Visalia

9 september 2016 - Sequoia National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag om 9 uur vertrokken. Onderweg was er een ongeluk gebeurt waarbij een vrachtauto was uitgebrand. Daarom hebben we onze eerste stop voor Caluco gemaakt. Met enige vertraging kwamen we dus bij Calico aan. Calico is een oud zilvermijn stadje wat verlaten is toen er geen zilver meer was. Ze hebben het nu nieuw leven ingeblazen om een beeld te kunnen geven over hoe het leven daar vroeger als. Na Caluco zijn we naar Barstow gereden waar we een outlet konden bezoeken. Dit was niet aan ons besteed. Jen heeft haar eerste hotdog daar gegeten en ik een ijsje. Daarna hebben we op een bankje zitten lezen tot de tijd om was. Daarna nog een bezoek gebracht aan Murray's fruittarrtjes. Helaas hadden ze daar niet mijn favoriete fruit. Daarna moesten we nog bijna 2 uur rijden naar Visalis. Daar aangekomen bleek dat er nog 5 andere bussen waren gearriveerd en stonden we buiten in de rij te wachten tot we naar binnen konden. Toen hadden Jen en ik de pap welop en hebben we besloten als avondeten wat chips te eten, onze blog te schrijven en naar bed te gaan. Morgen hebben we wel een ontbijtje op bed besteld.

1. Ma Hollmann:
    10 september 2016
    Wat jammer dat deze dag een beetje tegenviel, volgende keer beter! De foto's vond ik weer leuk, geeft een goed beeld van de vergane glorie
  2. Jenneke:
    10 september 2016
    Een dag met hindernissen zo te lezen. En als ik lees dat Jenneke als avondeten chips naar binnen werkt, dan hadden jullie zeker de pap op. En dan worden jullie ook nog het bos ingestuurd. Zal morgen wat worden.
  3. Wim Timmermans:
    10 september 2016
    Prachtige foto's en een mooi direkt verhaal van een vermoeiende dag. Dat ontbijtje op bed is wel super.