Dag 2, van Phoenix via Sedona naar de Grand Canyon

18 mei 2019 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag om half vijf wakker en niet meer kunnen slapen. Dus lekker op tijd op en om kwart voor zeven aan het ontbijt. Om 10 voor acht vertrok de bus. Onze eerste stop was bij een park met hele grote cactussen. Daarna door naar Sedona, een kunstenaars stadje waar we hebben geluncht en ik 10 jaar jonger werd door een crème van 1000 dollar per tube. Moet wel zeggen dat ik het uiteindelijk mocht kopen voor 149 dollar maar ondanks dat het volgens Klaas hielp, toch maar niet gedaan😁. Vervolgens nog ruim 2 uur in de bus naar de Grand Canyon waar we om goed twee uur aankwamen. Wij hadden de tijd tot half zes om van het visitor center naar het ophaalpunt, 4 km verderop te lopen. Ook nu weer enorm onder de indruk van het uitzicht! Je kunt wel foto's blijven nemen. Helaas werkt het overzetten van de foto's naar de Ipad niet, dus moeten we het doen met de foto's die ik heb gemaakt met mijn mobiel. Vanaf de Grand Canyon zijn we via Valle naar Williams gereden waarbij we onderweg heel veel beelden en oude auto's tegen kwamen. Rond kwart over zeven zijn we bij ons overnachtingshotel. We hebben de pap weer op voor vandaag en slaan het diner over. We hebben vanmiddag goed geluncht en hebben nog geen honger. We gaan weer vroeg naar bed.

1. Jenneke:
    18 mei 2019
    Wauw wat zal dat weer mooi geweest zijn de Grand Canyon! Foto’s zijn erg mooi en ook leuk die met jullie tweetjes erop👍. Het weer ziet er ook prachtig uit gelukkig. Wat prachtig die grote cactus, meter of 3 hoog? Ik hoop dat je vannacht wat meer uren hebt geslapen Margo; de volgende trip naar de indianen is vast weer heel mooi, monument valley. Niet slapen onderweg in de bus maar foto’s maken hoor😂😂!!
  2. Robin:
    18 mei 2019
    De foto's zijn niet aan de blog van vandaag gelinkt, maar ik kon ze via de rechter balk terugvinden. Prachtig uitzicht, ik kan me niet voorstellen hoe het is om daar te lopen.
  3. Jifke:
    18 mei 2019
    Wat gaaf! Bijna surrealistisch om te zien.. heerlijk!
  4. Tonny Overweg:
    18 mei 2019
    Wat een indrukken doe je daar op.Geweldig om zo een beetje mee te reizen😍
  5. Katie:
    18 mei 2019
    Leuk om je reis zo te volgen!
  6. Danny:
    20 mei 2019
    Waaaaaauw!! Jaloers! Ik ga zo weer aan het werk.. ;)