Dag 12, van Salt Lake City naar Bryce Canyon City

28 mei 2019 - BRYCE, Verenigde Staten

We stonden vanmorgen op in een nat Salt Lake City. Zo mooi als het gisteren was, zo slecht was het nu. Dus maar snel op weg naar Bryce City. Helaas bleek al snel dat het weer daar ook niet best was. Weliswaar geen regen maar wel sneeuw! Het zag er even naar uit dat we onze sneeuwkettingen weer om moesten, zo hard sneeuwde het. Daar hebben we slechte ervaringen mee dus bleven we maar stug doorrijden. Onderweg kwamen we al weer een auto tegen die over de kop was geslagen omdat hij geslipt was. We hebben geluncht in Panguit. Niet veel over te vertellen. Aangekomen bij Bryce Canyon sneeuwde het licht maar het pad langs de canyon zou goed te belopen zijn. Dus wij op pad! Behalve onze groep waren er niet veel zo gek. Het was dus helemaal niet goed te belopen. Het was 1 grote glibberpartij door half gesmolten sneeuw en modder. Klaas heeft zijn trouwring afgedaan omdat ik hem zo hard in zijn hand kneep om overeind te blijven. Hij heeft hem nu weer om gelukkig;-). Het was wel prachtig met al die sneeuw en de rode rotsen. Heel veel foto’s zijn niet zo mooi omdat het of sneeuwde of omdat we in de wolken liepen. Maar de uitzichten waren er niet minder om. We hebben 2 uur gelopen van Bryce point tot sunset point. Daarna naar Ruby’s Inn, ons hotel. ‘S avonds zijn we naar de Ebenezer western show gegaan. Heerlijke muziek en prima  eten. We hebben ons vermaakt. Morgen naar Las Vegas. Ik ben wel blij dat we de kou achter ons gaan laten.

1. Jenneke:
    28 mei 2019
    Knap hoor om daar toch in de sneeuw te gaan lopen al kost het Klaas bijna zijn vingers...... je zou denken van de kou maar nee hoor😂😂😂. Ik ben heel blij voor jullie dat wandelen is gelukt; het is er zo mooi! De foto’s zijn weer eens indrukwekkend mooi, sneeuw en pracht uitzichten. Margo, je kijkt niet echt blij op de foto😂😂 net een hoop sneeuw moeten wegschepppen? Aha die Ebenezer western show s avonds maakt alles helemaal top. Toen ik dat las heb ik meteen weer even hun muziek opgezocht via internet en naar geluisterd; ik ben weer helemaal in de stemming. Zo leuk!
    Morgen naar Las Vegas hiep hoera met de gekkigheid😃. Op naar de Eiffeltoren, Venetië en zoveel meer leuke en gekke dingen; lekker genieten en weer warm worden daar.
    Geniet weer en ik ben benieuwd wat jullie morgen weer gaan zien.
  2. Danny:
    28 mei 2019
    Oeeeee, Las Vegas! Ben benieuwd!
  3. Robin:
    28 mei 2019
    Wat een prachtig uitzicht bij die bergen... De foto's zien er goed uit hoor