Dag 9 Bryce Canyon

6 september 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vanmorgen konden we relaxed opstaan. We hoefden pas om 9 uur in de bus te zitten om naar Bryce Canyon te gaan. Op slechts 10 minuten rijden van het motel rijd je het park in. Ook hier is het weer zo dat je pas als je uit de bus stapt en naar het pad loopt je de canyon ziet. En dan sta je echt met open mond te kijken naar de schoonheid die zich ineens openbaart. Wat is dit mooi! Niet te geloven gewoon. We zijn eerst gestopt bij het inspiration point. Prachtig gewoon. Daarna zijn we doorgereden naar sunset . point. Vandaar kon je via de kloof naar sunrise point lopen. Best wel een heftige wandeling die eerst naar beneden en vervolgens weer omhoog gaat met een hoogteverschil van 185 meter. Jen en ik hebben bovenlangs gelopen. Na ruim twee uur kwam de rest van de groep aan bij de generaal store waar wij al op ons gemak zaten. Vervolgens ben ik op de shuttlebus gestapt en heeft Jen het laatste stuk naar het visitorscenter met de groep meegelopen. Vervolgens is ook zij op de bus gestapt. Na even heerlijk in het zonnetje te hebben gezeten en bij te zijn gekomen zijn we met Jolanda, Jan en Yvonne naar de Western diner show gegaan. We hebben prima gegeten en genoten van de muziek van Bar G  Wranglers. Lekkere country muziek en goed gespeeld.

1. Jenneke:
    7 september 2016
    Bryce Canyon ziet er inderdaad schitterend uit. Jammer dat de achterblijvers in Nederland het maar met een paar foto's moeten doen. Je kan dus toch nog wel lekker eten in Amerika. Blijf genieten dames en neem een gokje op jullie volgende bestemming.
  2. Dieneke:
    7 september 2016
    Wat een gezellig verhaal weer. Ik begrijp je gevoel van : WOW! Dat hebben wij ook steeds.
  3. Ma Hollmann:
    7 september 2016
    Wat een prachtige foto's weer, ik heb er van genoten en kijk uit naar de volgende serie! Jullie reis is allang geslaagd lijkt me.