dag 10 van Bryce Canyon naar Las Vegas

7 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen weer om 8 uur vertrokken uit een heel koud bryce city. Het was er zo'n 3 graden. We zaten dan ook op 2300 meter hoogte. Van daaruit zijn we gaan dalen. We zijn eerst bij een Duitse bakker gestopt om lekker vers brood te halen. Helaas stopte er meteen na ons nog een bus en i.p.v. netjes te parkeren waar het hoorde, stopte hij voor de deur. Hierdoor liepen wij enige vertraging op want de meeste van hen waren eerder binnen dan wij. Het was een gekkenhuis want het bakkertje was niet zo heel groot. Maar goed, een klein uurtje later had dan toch iedereen zijn broodje en konden we verder naar Zion NP. Dit was weer een heel ander park dan de vorige. We gingen via een tunnel naar binnen en in die tunnel waren 5 openingen aan de rechterkant gemaakt waardoor je een blik kon werpen op de rotsen en uitzichten er achter. Prachtig! In dit park wordt veel geklommen. Ook hier zie je weer prachtige rotsformaties. We konden een wandeling maken naar de lower pool. Ik ben met de moeder van onze reisleidster Loes in de vallei gebleven. Na Zion park zijn we naar het plaatsje at. George gegaan. Inmiddels was het 33 graden. Hier hebben we nog even geshopt en daarna de laatste 2 uur naar Las Vegas. We zitten nu in het Rio all-suites hotel en casino. Wat denk je wat? Er kijken uit op de gouden Trump toren. Dat is het hotel van Trump in Las Vegas. Jen wil het niet zien dus ons gordijn zit dicht:-). vanavond zijn we de Strip op geweest. Wat je daar ziet is ongelofelijk. Het ene grote hotel na het andere en ze hebben allemaal eugen shows en thema's. We zijn bij het bellagio geweest om naar de watershow te kijken. Daarna zijn we naar Ceasars Palace geweest. Daar kom je op een gegeven moment op een plein met een grote fontein en je denkt dat je buiten staat. Ze hebben er een hemel gemaakt. Vervolgens zijn we naar Freemont streeft geweest. Dat is een overdekte straat waar je over heen kunt vliegen en waar ieder uur een show wordt gegeven op het plafond. Het is er een enorme herrie en we waren blij dat we daar weer weg mochten. Vervolgens zijn we naar het Venetian geweest. Geloof het of niet maar daar hebben ze het SAN Marco plein nagebouwd inclusief gondels dier varen en ook daar lijkt het of je buiten bent maar dat ben je dus niet. Nu zijn we volkomen afgepeigerd.  En morgen..........morgen doen we helemaal niets! Lekker aan het zwembad liggen en bijkomen!

1. Wim Timmermans:
    8 september 2016
    Dat jullie nog broodjes kregen. Ik zou me kapot geergerd hebben. Schitterende reaktie van Jen op de Trump toren. Een mooie foto van het Ceasars Palace. Zo apart. Binnen, maar toch buiten. Lekker uitrusten morgen.
  2. Jenneke:
    8 september 2016
    Ja, 's ochtends lust je wel wat en om er voor te zorgen om niet de hele dag met n rammelende maag te zitten (niet leuk voor medepassagiers trouwens) ben je wel bereid om n uurtje te wachten. Maar niet sjiek van de buschauffeur om de bus nog snel voor de ingang te plaatsen. Verder weer mooie, maar ook weer andere foto's van zo te zien n afwisselende reis. Het San Marcoplein is in Venetie toch wel n stukje groter dan in Las Vegas. Lekker n dagje uitrusten aan het zwembad want er zijn nog 7 dagen te gaan.
  3. Ma Hollmann:
    8 september 2016
    En weer prachtige foto's! Met veel plezier bekijk ik ze en geniet ervan, reken maar. En dan nu maar lekker uitrusten van alle ervaringen en zwem ze.
  4. Bob:
    10 september 2016
    Sin city!! Daar MOET ik ook nog heen. Eerstvolgende vrijgezellefeest :)