Dag 14, Las Vegas

30 mei 2019 - Winchester, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. Om elf uur waren we klaar om Las Vegas te gaan ontdekken. O 's hotel ligt aan De Strip dus we kunnen meteen gaan lopen. Eerst naar de hotels Encore en Wynn, tweelingen zijn het. Daarna het Palazzo en het Venetian. We hebben New York New York gezien, het Bellagio, het Escalibor, the Cosmopolitan, Parijs, MGM, en nog veel meer. We hebben geluncht bij een Mexicaans tentje. Het alt me op dat als je twee keer drinken besteld zoals cola, dat je maar een keer hoeft te betalen. Top! Halverwege terug toch maar de bus gepakt, de voeten begonnen een beetje zeer te doen😒. Terug in het hotel een heel grote Sundae's gekocht. Morgen naar Death Valley en Yosemity NP.

1. Jenneke:
    30 mei 2019
    Een lekker rustig dagje gehad dus😃 ik denk dat dat wel even lekker was. Dan fff rustig alles bekijken wat lukt...... zoveel he? Fijn dat jullie weer hebben genoten van Mexicaans eten en hele grote ijsjes dus😂😂😂. Wat een super leuke foto’s weer en ik zie Venetië ook weer waar wij ook stonden; zo leuk om weer te zien. Klaas geniet ook heerlijk van de bak(je😳) chips of nachos oid Haha. Ja leuk om daar rond te wandelen.
    Voorzichtig met de pootjes Margo, het gaat zo goed dus hou ze heel. Wij hebben gisteren in wageningen bij Taste gegeten met vrienden; lijkt erg op Het Zusje en erg goed. Als jullie terug zijn van vakantie kunnen we daar een keer lekker eten terwijl jullie vertellen over de reis, lijkt me toppie.
    Morgen weer een vol dag natuur en kilometers, Death valley lijkt me ook indrukwekkend.
    Geniet straks van jullie ontbijt en weer een prachtige dag👍
  2. Robin:
    30 mei 2019
    Wat een mooie foto's weer! Het lijkt wel Venetië daar.
  3. Dieneke:
    30 mei 2019
    Hé luitjes, wat een mooie verhalen en foto’s weer. Heel grappig die foto’s van Venetië in Amerika. Echt leuk!!
    Geniet nog lekker daar!!
    Grtz Dieneke