Dag 15, van Las Vegas naar Visalia

31 mei 2019 - Visalia, California, Verenigde Staten

PIk kan jullie vertellen dat er om 07.00 uur nog niet veel te beleven is in een casino hotel in Las Vegas. Ik had moeite om een ontbijtje te vinden. Uiteindelijk bij Starbucks ons ontbijt gehaald. 1 panini en een koffie voor Klaas en voor mezelf een croissant, een bekertje yoghurt en een pakje chocolademelk, 33 dollar! Vandaag zijn we door Death Valley NP gereden. Zelfs daar was het niet zo warm als normaal, 37 graden. Dat is vrij koel voor daar. Ook Death Valley heeft een bepaalde schoonheid. We hebben geluncht op een picknickplaats. Het had in de schaduw moeten liggen maar dat deed het niet echt. Best warm! Er was een klein openlucht museumpje bij met materialen uit en voor de  Boraxmijn. Daarna nog een keer gestopt op een plek waar de Amerikaanse luchtmacht oefent met straaljagers. Die vliegen dan heel laag door de kloof. Helaas hebben wij ze niet gezien;-(. We zijn na een kleine 12 uur geëindigd in Visalia. Hier ben ik eerder geweest met Jenneke en wij hebben hier toen een ontbijtje op bed genomen. Een heel verhaal was dat! Morgen gaan we naar Yosemite, ook daar schijnt het weer niet te zijn wat het zou moeten zijn. We gaan het zien.

1. Jenneke:
    31 mei 2019
    Haha ik lig hier nu ook nog fff lui op bed jullie verhaal te lezen en zie Margo en mezelf daar weer op de kamer ons ontbijt(je) op bed nuttigen😂😂. Was inderdaad een spektakel hoor, maffe gasten daar. We hadden iig veel lol achteraf!
    Maar goed jullie liggen er nu op bed te pitten als het goed is en ik heb inmiddels weer genoten van jullie verhaal en prachtige foto’s van Death Valley. Wat een schoonheid zie je daar aan rotsen, leegte, kleuren etc. Nog enig teken van leven gezien daar behalve de medereizigers? Hoe kan iets daar leven he?!. Wat een leuke foto van jullie twee👍. Weer een om in te lijsten😃.
    Lekker balen als je in las Vegas ‘s morgens nauwelijks een ontbijtje kan scoren en als het lukt dan betaal je de hoofdprijs..... ik denk dat het 1 te vroeg was en 2, iedereen eet vast in zijn of haar hotel haha. Als jullie maar genoten hebben van je ontbijt...... weer een ontbijt met een verhaal. De lunch onderweg; hadden jullie daarvoor ook wat gekocht?
    Ik denk dat jullie morgen via sequoia naar Yosemite gaan... weer de grote bomen bekijken etc. Geniet weer lekker van jullie ontbijt straks (op bed??) en een mooie dag gewenst.
  2. Tonny Overweg:
    31 mei 2019
    WAt een prachtige dingen zien jullie en doen jullie. Lijkt me geweldig om te ervaen.De foto's zijn ook zo mooi.Ik zou ook graag een keer gaan ooit...
  3. Margo Huizinga:
    31 mei 2019
    Kan het je zeker aanbevelen, Tonny!
  4. Margo Huizinga:
    31 mei 2019
    Helaas slaan we Sequoia over, Jenneke.
  5. Bob:
    31 mei 2019
    Zo, daar was ik ook weer. Ziek geweest, maar op tijd weer beter voor de vrijdagmiddag borrel :) Ziet er allemaal prachtig uit. En goed te horen dat je veel fitter bent dan 3 jaar geleden! X Bob
  6. Thijssie:
    31 mei 2019
    Ik dacht dat Vegas wel 24/7 doorging eigenlijk🤔 37 graden is nog zat, toch? Hebben wij zondag ook😂 niet alles zoals gepland zo te lezen.. Maar goed, ge iet moois te zien toch? Veel plezier nog!