Vlucht een aankomst in Los Angeles

29 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Maandag om 5 uur opgestaan om om half zeven met het busje opgehaald te worden bij het hotel. We hadden een zeer vriendelijke chauffeur (not, hij had een ochtendhumeur). Op Schiphol was het een drukte van jewelste. Je moet tegenwoordig alles zelf doen. En dan zijn er mensen die lichtelijk in paniek raken, dus heb ik een alleen reizende vrouw geholpen om in te checken en haar boardingpas te printen. Daarna de koffers afgegeven ( alles automatisch) en op weg naar de gate. Dit verliep allemaal vlekkeloos en om half tien zaten we in het vliegtuig. Uiteindelijk pas om kwart over tien vertrokken. De vlucht was lang maar er was voldoende entertainment, eten en drinken. Om kwart voor negen Nederlandse tijd zijn we geland. Het duurde even voordat iedereen was verzameld maar rond half twaalf werden we afgeleverd op de queen Mary, ons hotel voor de komende twee nachten. Op het moment dat ik dit verhaal schrijf is het in Nederland half vier 's nachts. Wij eten een hapje op long beach en gaan daarna terug naar de boot voor onze broodnodige nachtrust. We hebben gegeten bij Hooters, checken wings. Niet bijzonder maar ze hebben hier wel WiFi;-)

1. Jenneke:
    30 augustus 2016
    Veilig op vliegveld aangekomen gelukkig. 's morgens is vliegveld nog gedeeltelijk ontruimd geweest ivm valse schietmelding. Nu kan de west Amerika reis beginnen. Ga er lekker van genieten. Liefs Ben
  2. Trudy:
    30 augustus 2016
    He Globetrotters. Eindelijk is het dan zo ver! Vanuit Griekenland een hele fijne rondreis gewenst. Geniet ervan!
    Liefs Trudy ( de andere globetrotter)
  3. Dieneke:
    Mooie foto's hoor!!