America here we come!

28 augustus 2016 - Cuijk, Nederland

Eindelijk is het zo ver! Jen en ik beginnen aan onze vakantie naar Amerika. Vanmiddag gezellig samen gegeten met onze mannen bij Jenneke en om een uur of acht zijn we vertrokken naar het Steigenberger hotel bij Schiphol. Omdat we zo fit mogelijk aan onze reis wilden beginnen, hebben we de afgelopen maanden geïnvesteerd in fysiotherapeuten, podologen, magnetiseurs, acupuncturisten massages, osteopaten enz. Dit heeft er in geresulteerd dat Jen haar ene hand in een spalk heeft en de andere hand zo dik is door een wespensteek dat ze hem nauwelijks kan gebruiken. Maar dat komt goed. Ik heb nog steeds last van mijn hielspoor en ben een paar dagen geleden door mijn rug gegaan. Die is nu mooi ingetapet;-).

Dit alles mag de pret niet drukken. Het wordt een geweldige vakantie!

1. Wim Timmermans:
    28 augustus 2016
    Een geweldige vakantie gewenst!
  2. Jenneke:
    28 augustus 2016
    Jullie zijn gelukkig al goed aangekomen in het hotel bij Schiphol. Geniet nog maar lekker van de nachtrust, want morgen n zit van 10 uur in n vliegtuig is ook niet alles. Fijne reis samen en lekker genieten.
  3. Dieneke:
    29 augustus 2016
    Hahaha, wat een stel, zeg!!
    Gelukkig drukt het de pret niet, maar het zal wel even lastig zijn in het vliegtuig.
    Nou ladies, ik zeg: veel plezier en lekker genieten!
  4. Tess:
    29 augustus 2016
    Een goed begin .....of een variant op break a leg ;)
    Maak er wat moois van meiden. In ieder geval goede reis en goede aankomst gewenst!