Dag 20 van Lovina naar Sanur

14 augustus 2017 - Sanur, Indonesië

het is gisteravond nog lang gezellig gebleven;-). Iedereen was zo blij eindelijk tijd te hebben om een zwembad in te duiken. De Bintangs werden massaal aangerukt! Er was een poolbar waar je in het water je biertje kon drinken. Een groot succes! Uiteindelijk hebben we met de hele groep het laatste avondmaal genoten. Erg gezellig. Vandaag nemen we van een aantal mensen afscheid omdat ze in een ander hotel verblijven de kaatste dagen. Vanochtend zijn we eerst naar de GitGit watervallen gereden. Mooi om te zien. Daarna een stop om onze verre familieleden te voederen.  Klaas zijn achterneef was wel heel brutaal want in plaats van pinda voor pinda aan te pakken, rukte hij me het hele zakje uit handen en ging dat lekker in een boom in zijn eentje op zitten peuzelen!  Een half uurtje later hebben we een lokaal marktje bezocht waar ik nog een broek heb gekocht. Na de lunch zijn we naar Ubud gereden. Een kunstenaarstalent waar het helemaal vergeven is van de toeristen. Niets authentieks meer aan, helaas. Wel twee paar oorbellen gekocht. Uiteindelijk waren we tegen half zeven op ons eindpunt, het hotel in Sanur waar we de komende vijf nachten blijven. Heerlijk uitrusten van deze reis vol indrukken!

1. Andrina Bolle-Koemanb:
    14 augustus 2017
    Lekker rustig aan de komende dagen is ook genieten
  2. Wim Timmermans:
    Nog veel plezier daar.
  3. Monique en Ben:
    Lol
    Yes benen omhoog en uitblazen!
  4. Tess:
    14 augustus 2017
    Heerlijk hoor, even bijkomen van alle indrukken is wel nodig ....
    Geniet ervan!
  5. JP:
    Chillluhh!
  6. Jenneke:
    15 augustus 2017
    Lieve vakantiegangers, hier dan weer een bericht van mij. Ik zit nu naast ma en we gebben samen de foto's bekeken en ik heb jullie verhaal voorgelezen. Ma vindt de foto's erg leuk en mooie herkenningspunten zegt ze. Ze vond de hoed van Margo ook erg leuk staan.
    Leuk al die aapjes en ik ben ook blij dat de boot het heeft gehouden tot de kust van bali, poeffff. Er moeten toch ergens plekken op Bali zijn waar je nog mooi houtsnijwerk kunt kopen. Uitdaging Haha. Die poolbar is geweldig voor de dorstige en warme mens. Heerlijk dat jullie nu even kunnen bijkomen en relaxen in Sanur. Ik ga ma nog fff helpen met koffie drinken. Veel liefs en groet van ons beiden.