Dag 20 t/m 25 Sanur

18 augustus 2017 - Sanur, Indonesië

De afgelopen dagen hebben we in Swiss Bell Resort in Sanur doorgebracht. Een prima hotel waar we uit hebben kunnen rusten van onze reis door Sumatra, Java en Bali. Het uitrusten zou iets beter gelukt zijn als ik de laatste drie dagen niet ziek geworden zou zijn. Ik hoop maar dat het geen longontsteking is. Zie nu wel op tegen de terugreis want al met al zijn we meer dan 24 uur onderweg. We gaan het meemaken!

1. Monique en Ben:
    18 augustus 2017
    Jee wat vervelend! Hou je haaks en goede reis terug!
  2. Wim Timmermans:
    18 augustus 2017
    Jullie hebben wat beleeft deze vakantie. Wens jullie een hele goede reis naar jullie eigen thuis. Dat zal ook wel weer fijn zijn.
  3. Jenneke:
    19 augustus 2017
    Lieve bijna ex vakantiegangers,
    Wat vliegt de tijd, zo staan jullie klaar om te vertrekken naar indonesie en zo ga je weer terug. Maar goed, vandaag weer naar huis na een prachtige reis door de gordel van smaragd. Maartje, ik duim voor een goede terugvlucht zonder teveel hindernissen ;-) en probeer maar lekker veel te slapen ! Klaas nog een Bintang in het vliegtuig en op naar de hondjes en kat thuis. Ook weer fijn.
    Hebben jullie in het hotel van die super uitgebreide ontbijt buffetten? Dat vond ik toen ook zo geweldig........ warm en koud en heeeeel uitgebreid :-)
    Geniet daar waar het nog lekker kan, goede reis naar huis, beterschap en pas goed op elkaar!!
    Lieve groet jen