Dag 2 L os Angeles

30 augustus 2016 - Los Angeles County, Verenigde Staten

Na gisteravond om kwart over acht te zijn gaan slapen, waren we vanochtend weer vroeg wakker. Om 7 uur hebben we een ontbijtje gehaald op de boot ( rib uit je lijf) en dat hebben we op het dek opgegeten. Om half negen zijn we in de bus gestapt om de stadstour te gaan maken. Los Angeles is niet zo bijzonder, Hollywood en Beverly Hillis zijn bezienswaardigheden maar erg toeristisch. We hebben de sterren van beroemde mensen gezien, we hebben verschillende studio's gezien, de gebouwen zijn indrukwekkend en aan de horizon zie je de bergen liggen met daarachter de woestijn. Op de foto's staat ook het oudste stukje van LA en Union Station. Daarna zijn we naar Santa Monica gereden om de pier te bekijken en lekker aan zee te zitten. Deze blog maak ik ook in restaurant Mariasol aan het eind van de pier. Vanavond blijven we rustig op de boot om even lekker te lezen en lekker vroeg naar bed te gaan. Morgen gaan we naar Laughlin alwaar het een graad of veertig is.

1. Dieneke:
    Hallo dames,
    Leuk berichtje weer.
    Gelukkig zal die 40 graden geen Nederlandse 40 graden zijn..., maar ja het is wel warm.
    Veel plezier morgen in Laughlin!

Liefs Dieneke
  2. Jenneke:
    31 augustus 2016
    Lieve meiden, zo te lezen hebben jullie op de eerste dag al genoten. Helaas de in het bericht beloofde foto's zijn niet te zien. Nu de natuur in. Ben weer benieuwd naar jullie volgende bericht op weg naar Lau gezin.
  3. Jenneke:
    31 augustus 2016
    Sorry, de bewuste foto's nu wel gevonden bij rubriek foto's.
  4. Ma Hollmann:
    Lieve meidjes,
    Het klinkt allemaal aardig goed gelukkig! Af en toe werkt de pc niet mee, maar dat zal aan mij liggen! Het is heel leuk om jullie belevenissen te lezen en ik ben blij dat ik zo het een beetje mee kan beleven.
    Ik weet niet of je mijn app hebt ontvangen Jen, maar daarom zal ik hier nog maar een keer typen dat ik galstenen blijk te hebben. Tegenwoordig kan het soms met vergruizen en daar gaan we dan maar van uit.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier en geniet maar van alles!