Dag 17 Malang

11 augustus 2017 - Malang, Indonesië

Vandaag konden we redelijk uitslapen tot half negen. Om tien uur begon de stadstour in Malang. We zijn eerst langs het gemeentehuis gereden endaarna naar de vogeltjesmarkt. Dat was vooral voor Klaas erg leuk. Daarna zij we naar toko Oen gegaan, een bekend restaurant uit het verleden. Op het plein staan een moskee en een kathedraal naast elkaaar zonder problemen. Vervolgens hebben een een tour gemaakt door een oude villawijk waar de woningen nog steeds erg duur zijn. Na de lunch, welke plaatsvond in een vijf sterren restaurant gingen we terug naar het hotel om uit te rusten voor onze excursie naar de Bromovulkaan.  We vertrekken vanavond/ vannacht om half een. Eerst hebben we nog gedineerd met Timothy, een Indonesische man die met Klaas een internationale game speelt. Toen hij hoorde dat wij naar zijn land kwamen stond hij erop ons mee uit eten te nemen. Hij is speciaal uit Soerabaja komen rijden. Dat was erg gezellig. Rond acht uur zijn we naar bed gegaan om nog een paar uur te kunnen slapen.