Dag 19, Los Angeles

5 juni 2019 - Los Angeles, Verenigde Staten

Vandaag een stadstour door Los Angeles gehad. Voor mij veel bekende dingen maar voor Klaas is natuurlijk alles nieuw. Hij vindt het leuk om de stad gezien te hebben en dat snap ik maar voor mij had de reis in San Francisco mogen stoppen. We hebben twee lange dagen in de bus gezeten met weinig spectaculairs onderweg om in LA te komen. Er zijn deze reis weinig rustmomenten geweest en dat begint zijn tol te eisen. Ik laat de foto’s voor zich spreken.Het was vandaag tot 12 uur bewolkt, daarna heeft de zon even geschenen en was het lekker maar toen we bij Venice beach aankwamen was het inmiddels weer bewolkt. Het weer heeft niet meegezeten deze vakantie. We hebben 2 dagen gehad dat het warm was en dat was in Las Vegas ( alhoewel we daar ook nog regen hebben gehad) en in Death Valley. De rest van de tijd was het koud of heel koud. Neemt niet weg dat we een heel mooie vakantie hebben gehad waarin we heel veel mooie natuur hebben gezien. We hebben de dag afgesloten met een etentje bij de mexicaan. Morgen om half acht vertrekken we richting vliegveld.

1. Jifke:
    5 juni 2019
    Hele veilige reis. Jullie hebben een koffer vol met mooie ervaringen en herinneringen...
  2. JP:
    Goede reis!
  3. Jenneke:
    5 juni 2019
    Lieve vakantiegangers, dank weer voor de mooie foto’s en verhalen😃. Voor mij heel herkenbaar en zo beleef ik die geweldige reis nog een keer! Fantastisch hoor. Leuk om Klaas daar aan de rand van de vijver te zien zitten waar ik ook op heb gezeten..... heel grappig. Ja Margo, mee eens, het weer was een stuk minder dan dat wij hadden en....... je hebt nu weer eens sneeuw en andere dingen meegemaakt en samen met Klaas! Ook dit brengt weer mooie verhalen Meerzicht mee; ik ben heeeeel erg benieuwd naar
    die verhalen. Foto’s Hollywood zijn ook weer mooi: nu weer zo’n foto met een bekende griezel (zo’n harig ding😂😂) op straat. Wij hadden toen de vent van de pirates of the Cariben, Johnny depp op straat staan😂😂. Nu even goed slapen voor de terugvlucht naar huis. Weer een overstap? Eerst ontbijten, spullen pakken en dan op weg naar huis, ook weer fijn! Ik wens jullie een goede reis terug naar huis en tot gauw👍😘
  4. Robin:
    5 juni 2019
    Hollywood! Mooie foto's weer hoor. Mocht je het nog niet gezien hebben, de foto's zijn sinds dag 2 steeds bij de vorige dag terecht gekomen. Ik weet niet of je ze zelf nog kan linken of dat Reislogger dat automatisch doet.
    Goede reis terug! Hier is het behoorlijk warm maar wel met soms een bui.
  5. Tonny Overweg:
    5 juni 2019
    Wat hebben jullie veel moois gezien ondanks het niet zo denderende weer.Goeie terugvlucht!